2p

Az Agrármarketing Centrum támogatásával idén is megrendezik a „Magyar Hetek” eladásösztönző akciót Németország keleti tartományaiban. A német vásárlók 2007. szeptember 10. és 22. között négy nagyváros, Berlin, Lipcse, Halle és Chemnitz öt Kaufhof áruházában ismerhetik meg és vásárolhatják a magyar élelmiszereket és borokat.

A METRO-csoporthoz tartozó áruházlánc döntéshozói 2007 tavaszán egy budapesti árubörze során választották ki az őszi akció szortimentjét. Míg a két berlini áruházban 2006 őszén megvalósított „Magyar Hetek” során mintegy húsz termelő cég közel hatvan terméke volt megtalálható a polcokon, addig idén már csaknem negyven hazai élelmiszeripari és borászati vállalat közel kétszáz különféle terméke vehetett részt az akcióban.

A termékek folyamatos kóstoltatását az Agrármarketing Centrum megbízásából a szervezésbe és lebonyolításba bevont berlini marketingügynökség biztosítja. Az akció időtartama alatt a résztvevő termékek forgalma várhatóan eléri a 100 ezer eurós nagyságrendet.

Az eladásösztönző akció célja a magyar termékek további népszerűsítése, az azok iránti érdeklődés felkeltése a németországi vásárlók, valamint a kereskedelmi döntéshozók részéről, végső soron pedig a piacszerzés, a résztvevő termékek minél nagyobb arányú belistázása a kereskedelmi láncokban, áll a társaság közleményében.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!