A társaság elsősorban környezetbarát autókkal szeretne Európában hódítani: terveik szerint 2011-től árusítják majd Európában a hibrid meghajtású F3DM modellt és az E6-ost, amely kizárólag elektromos motorral fog menni.
A BYD a tíz legnagyobb kínai autógyár egyike, a csoport eredetileg akkumulátorok gyártásával kezdte tevékenységét, autókat 2003 óta állít elő. A társaságban 10 százalékos részesedése van Warren Buffett amerikai nagybefektetőnek, és nemrégiben a VW és a Daimler is együttműködési megállapodást kötött vele. A VW az akkumulátorok és a meghajtás előállításban dolgozik együtt a kínai céggel, a Daimler a BYD elektromos autókat tervezi közös márkanév alatt továbbfejleszteni és piacra dobni.
A BYD Európában elsősorban a vállalatok flottavásárlására alapoz, mert a válság elmúltával a cégek bővítik szolgálati gépkocsi parkjukat. A társaság 2015-ben a világ legnagyobb autógyára szeretne lenni.
MTI