1p

A cég- és a márkanév több, mint megkülönböztetésre szolgáló jelző. A jó név a vásárlók szemében a cégünket is minősíti, de mit tegyünk ha ez kedvezőtlen?

Követendő lépések:

Ne költsünk sok pénzt addig, amíg nincsen egyértelmű elképzelésünk az üzletünk alapjairól, célkitűzéseinkről.

Vegyük a fáradtságot, hogy megértsük azokat az embereket akik az üzletünkben érintettek és akik fontosak a céljaink elérésében.

Márkastratégiánk hiteles legyen, tárgyra törő.

Márkastratégiánkat használjuk úgy, hogy lendületes nevével, szimbólumaival és a kívánt üzenettel előmozdítsa üzleti célkitűzéseinket.

Márkastratégiánkat használjuk vezetői eszközként ami mögé sorakoztatunk minden szót, eseményt céljainkkal kapcsolatban.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!