Követendő lépések:
Ne költsünk sok pénzt addig, amíg nincsen egyértelmű elképzelésünk az üzletünk alapjairól, célkitűzéseinkről.
Vegyük a fáradtságot, hogy megértsük azokat az embereket akik az üzletünkben érintettek és akik fontosak a céljaink elérésében.
Márkastratégiánk hiteles legyen, tárgyra törő.
Márkastratégiánkat használjuk úgy, hogy lendületes nevével, szimbólumaival és a kívánt üzenettel előmozdítsa üzleti célkitűzéseinket.
Márkastratégiánkat használjuk vezetői eszközként ami mögé sorakoztatunk minden szót, eseményt céljainkkal kapcsolatban.
Némi frissítésre szorul a márkaneve, ha ...
A cég- és a márkanév több, mint megkülönböztetésre szolgáló jelző. A jó név a vásárlók szemében a cégünket is minősíti, de mit tegyünk ha ez kedvezőtlen?