A 18 országban 180 tanácsadót foglalkoztató Mmd 1995 óta van jelen hazánkban. A cég budapesti irodájából vállalati kommunikációs és public affairs szolgáltatásokra szakosodva olyan ügyfeleket szolgál ki, mint az Atel, az SAP, a Holcim, az easyJet, a Visa Europe, a Novartis, a sanofi-aventis vagy a GE.
A felvásárlás értelmében az Mmd megtartja márkanevét, ugyanakkor a Huntsworth fontos lépést tesz ezzel az európai szintű stratégiai fejlődésében. Az ügylet kezdőértéke 12 millió angol font (mintegy 4,7 milliárd forint).
Az Mmd elnöke, Alistair McLeish elmondta: örömükre szolgál a Huntsworth Grouppal történő társulás. Hozzátette, biztos abban, hogy nem találhattak volna jobb partnert, amely ennyire illeszkedik csapatukhoz és ügyfeleik elvárásaihoz.
A Huntsworth több PR-ügynökséget magában foglalva a pénzügyi, public affairs és technológia, valamint egészségügy és gyógyszeripar területén nyújt szakértői szolgáltatást. Bevétele tavaly 108,3 millió angol font (mintegy 42,8 milliárd forint) volt, míg egy évvel korábban 42,8 millió fontos árbevételt ért el.