A 2001-ben alapított Live PR az elmúlt években dinamikus fejlődésen ment keresztül, ám elérte azt a határt, hogy a jelenlegi, stagnáló magyar PR-piacon nem tudott tovább növekedni. A továbblépést a cégnél a diverzifikációban és a nemzetközi háttér megerősítésében látták.
Ez utóbbi esetében találkoztak elképzeléseik a Pleon fejlesztési stratégiájával, amely 2005. őszi megalakulása óta központi kérdésként kezeli a közép-kelet- és kelet-európai régió teljes lefedését, a térségben megszerzett pozíciók megszilárdítását és további bővítését, áll a társaság közleményében.
"A csatlakozással megerősítjük nemzetközi hátterünket, olyan know-how-hoz és támogatáshoz jutunk, amely további lendületet adhat a fejlődéshez. Ugyanakkor a Pleon Live PR piaci ismereteivel és a magyarországi pr-kommunikációban szerzett tapasztalataival értékes alkotóelemévé válik a hálózatnak" - közölte Náray Vilmos, a Live PR ügyvezető igazgatója.
A Pleon európai gyökerű és gondolkodásmódú vállalat, stratégiájában nagy szerepet kap az egymástól és egymással tanulás, a tudás- és tapasztalatcsere, a számos országot átfogó közös projektek és a közös európai tudásbázis. A társaság jelenleg 15 országban több mint harminc saját vagy társult vállalati irodával rendelkezik, s további 16 országban vannak partnerügynökségei.