3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az online beszállókártya hazai bevezetése óta eltelt két hónap során több, mint kétezer magyar utas jelentkezett be a British Airways induló járataira az interneten és nyomtatta ki beszállókártyáját is a légitársaság honlapjáról. Az új, magyar nyelvű kényelmi online szolgáltatás bevezetését követő első héten még csak az utasok 2,2 százaléka, októberben már több mint hét százaléka, november végén pedig már közel 15 százaléka vette azt igénybe.

Hazánk egyike annak a 11 országnak, ahol az adott ország anyanyelvén nyújtja internetes szolgáltatásait a British Airways. A légitársaság júliusban magyar nyelvű foglalási rendszert, szeptemberben pedig online check-in szolgáltatást vezetett be Magyarországról induló utasai számára, ami lehetővé teszi azt, hogy magyar nyelven az internetről, munkahelyükről, vagy otthonuk kényelméből kinyomtathassák beszállókártyájukat, áll a társaság közleményében.

A magyar nyelvű foglalási rendszer júliusi bevezetését követő időszakban a British Airways magyar nyelvű oldalaira kétszer annyian léptek fel, mint az angol nyelvűre, és a bevezetést követő első hónaphoz viszonyítva megduplázódott azok száma is, akik nemcsak látogatják az oldalt, de foglalásukat is azon keresztül intézik. E kedvező tendencia eredményeként októberre, éves összehasonlításban 12,4 százalékkal nőtt az internetes jegyfoglalásokból származó árbevétel, miközben az utaslétszám ennél alacsonyabb mértékben, 5,7 százalékkal bővült.

Ez azt jelenti, hogy az utasok már a komplexebb, tengeren túli repülőutak foglalását is egyre nagyobb számban végzik a ba.com oldalon. Ezt jól érzékelteti az a tény is, hogy miközben a Budapest-London útvonal utasforgalma 1,8 százalékkal, addig a Budapestről – Londonon át – a tengeren túli célállomásokra utazók száma 43,1 százalékkal növekedett, illetve az is, hogy jelentősen (137,5 százalékkal) nőtt azok száma, akik prémium osztályokra szóló jegyet foglaltak a honlapon.

A magyar nyelvű foglalási rendszer mellett, a magyar nyelvű online check-in és az ahhoz szervesen kapcsolódó online beszállókártya is rövid idő alatt tett szert nagy népszerűségre a magyar utasok körében. Működésének első hetében, szeptemberben még mindössze az utasok 2,26 százaléka, október folyamán már 7,09 százaléka, novemberben pedig már átlagosan 14,45 százaléka nyomtatta ki beszállókártyáját a ba.com oldalról, de voltak olyan hétvégi napok is, amikor a légitársaság utasainak negyede választotta a check-in ezen formáját.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!