Hazánk egyike annak a 11 országnak, ahol az adott ország anyanyelvén nyújtja internetes szolgáltatásait a British Airways. A légitársaság júliusban magyar nyelvű foglalási rendszert, szeptemberben pedig online check-in szolgáltatást vezetett be Magyarországról induló utasai számára, ami lehetővé teszi azt, hogy magyar nyelven az internetről, munkahelyükről, vagy otthonuk kényelméből kinyomtathassák beszállókártyájukat, áll a társaság közleményében.
A magyar nyelvű foglalási rendszer júliusi bevezetését követő időszakban a British Airways magyar nyelvű oldalaira kétszer annyian léptek fel, mint az angol nyelvűre, és a bevezetést követő első hónaphoz viszonyítva megduplázódott azok száma is, akik nemcsak látogatják az oldalt, de foglalásukat is azon keresztül intézik. E kedvező tendencia eredményeként októberre, éves összehasonlításban 12,4 százalékkal nőtt az internetes jegyfoglalásokból származó árbevétel, miközben az utaslétszám ennél alacsonyabb mértékben, 5,7 százalékkal bővült.
Ez azt jelenti, hogy az utasok már a komplexebb, tengeren túli repülőutak foglalását is egyre nagyobb számban végzik a ba.com oldalon. Ezt jól érzékelteti az a tény is, hogy miközben a Budapest-London útvonal utasforgalma 1,8 százalékkal, addig a Budapestről – Londonon át – a tengeren túli célállomásokra utazók száma 43,1 százalékkal növekedett, illetve az is, hogy jelentősen (137,5 százalékkal) nőtt azok száma, akik prémium osztályokra szóló jegyet foglaltak a honlapon.
A magyar nyelvű foglalási rendszer mellett, a magyar nyelvű online check-in és az ahhoz szervesen kapcsolódó online beszállókártya is rövid idő alatt tett szert nagy népszerűségre a magyar utasok körében. Működésének első hetében, szeptemberben még mindössze az utasok 2,26 százaléka, október folyamán már 7,09 százaléka, novemberben pedig már átlagosan 14,45 százaléka nyomtatta ki beszállókártyáját a ba.com oldalról, de voltak olyan hétvégi napok is, amikor a légitársaság utasainak negyede választotta a check-in ezen formáját.