Meghatározó eleme a kifejezetten erre a célra fejlesztett fogyasztói életmód magazin, mely a "Mi világunk" címet viseli. Eszköztárában a rendszeres mailing mellett, a hazánkban még ritkaság számba menő, nagy élelmiszer üzletláncokban beváltható, jelentős kedvezményekre jogosító személyre szabott kuponok is megtalálhatóak. Az Unilever külön csapatot állított fel a program menedzselésére, melynek egyik első feladata a megfelelő partnerek kiválasztása volt.
A meghívásos pályázaton több BTL ügynökség és kiadó vett részt. A BTL program kivitelezését a Wunderman nyerte, mely számos más európai országban már partnere az Unilevernek. A magazin gondozását a BudaVár kiadó végzi, főszerkesztője Völgyi Vera. Az alapos előkészítő és fejlesztő munka után szeptember közepén indul a program, ekkor kerül a többszázezer fogyasztóhoz az első küldemény.
Népszerű márkák: megismerni a fogyasztókat
Az Unilever Magyarország 14 vezető márkájának összefogásával hosszútávú CRM programot indított útjára. A nagyszabású program célja, hogy elmélyítse a fogyasztók kapcsolatát a programba belépő márkákkal.