1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Unilever Magyarország 14 vezető márkájának összefogásával hosszútávú CRM programot indított útjára. A nagyszabású program célja, hogy elmélyítse a fogyasztók kapcsolatát a programba belépő márkákkal.

Meghatározó eleme a kifejezetten erre a célra fejlesztett fogyasztói életmód magazin, mely a "Mi világunk" címet viseli. Eszköztárában a rendszeres mailing mellett, a hazánkban még ritkaság számba menő, nagy élelmiszer üzletláncokban beváltható, jelentős kedvezményekre jogosító személyre szabott kuponok is megtalálhatóak. Az Unilever külön csapatot állított fel a program menedzselésére, melynek egyik első feladata a megfelelő partnerek kiválasztása volt.

A meghívásos pályázaton több BTL ügynökség és kiadó vett részt. A BTL program kivitelezését a Wunderman nyerte, mely számos más európai országban már partnere az Unilevernek. A magazin gondozását a BudaVár kiadó végzi, főszerkesztője Völgyi Vera. Az alapos előkészítő és fejlesztő munka után szeptember közepén indul a program, ekkor kerül a többszázezer fogyasztóhoz az első küldemény.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!