1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A közösségi médiumok közül a Twitter a legnépszerűbb az amerikai kamaszok körében, megelőzte a Facebookot egy befektetési bank felmérése szerint.

A 8600 megkérdezett 26 százaléka szereti a legjobban a Twittert, és 23 százalék a Facebookot annak képmegosztó alvállalkozásával, az Instragrammal együtt.

A Piper Jaffray felmérésének eredményét szerdán hozták nyilvánosságra. A bank az év elején is készített egy hasonló közvélemény-kutatást, és akkor még a megkérdezetteknek ugyanabban a körében a Facebook volt a népszerűbb 33 százalékkal, szemben a Twitter 30 százalékával.

A mostani felmérés szerint a Twitter, a Facebook és az Instagram népszerűsége együtt közel van a 100 százalékhoz, a Tumblrt négy százaléknyian szeretik a leginkább, a Google+-t pedig három százaléknyian.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!