A WPP cégcsoport által kezdeményezett globális fúzió miatt vált szükségessé a névváltás, melynek során a Cohn & Wolfe és a GCI Group egyesülnek az előbbi neve alatt. A Grey Grouphoz tartozó GCI márka és a külföldön a Y&R égisze alatt működő, a magyar piacon eddig nem jelenlévő Cohn & Wolfe egyesüléséről már korábban is folytak tárgyalások.
A kommunikációs piac változásának köszönhetően döntöttek úgy a cégvezetők, hogy a két ügynökség együtt még hatékonyabb és erőteljesebb teljesítményt nyújt, és ezzel a világon a tíz leghatékonyabb PR cég közé emeli magát.
A budapesti iroda reményei szerint ügyfeleik is többet profitálhatnak majd a mögöttük álló, az eddiginél még dinamikusabb, széles ügyfélkörrel rendelkező nemzetközi csapattól, aki segíti őket abban, hogy még többen a Cohn & Wolfe-ot válasszák szakmai partnerüknek.
A Cohn & Wolfe 16 irodával van jelen a világban, ebből 5 az Egyesült Államokban található. A GCI ugyancsak 5 amerikai nagyvárosban tart fent irodát, illetve ezen felül további 58-at más országában. A Cohn & Wolfe hagyománya a márkaépítés és kreatív megközelítés terén számottevő, míg a GCI csoport a digitális és társadalmi média terén erős.