A GGK Direct, mely mindig is szoros együttműködésben dolgozott a Lowe GGK reklámügynökséggel, DRAFTFCB-ként további két nemzetközi hálózat sok évtizedes tapasztalatával erősödik. Korábban, önálló ügynökséghálózatként a Draft a BTL (vagyis a direkt kommunikáció), az FCB pedig az ATL (azaz a klasszikus reklám) területén működött. A sokirányú know-how-t egyesítő DRAFTFCB olyan kampányokat tervez, amelyek a korszerű marketingszemléletnek megfelelően a kommunikációs eszköztár teljes készletéből válogatnak, áll a társaság közleményében. Erre utal a Full Integration Agency kifejezés, mely egy olyan gondolkodásmódot is jelöl, amely túllép a mára már elavult ATL-BTL felosztáson.
Természetesen a DRAFTFCB kampányai továbbra is maximálisan eredményorientáltak és a fogyasztókkal való kapcsolatfelvételt célozzák. Alapelv, hogy a márkáknak aktívan lépniük kell a fogyasztók felé, és olyan módon kell megjelenniük az emberek életében, hogy értéket és élményt nyújtsanak a számukra. Egy Full Integration Agency az új szemléletet és új szervezeti felépítést kívánó márkaaktiválással szolgálhatja a leghatékonyabban ügyfeleinek érdekeit.
Az átalakulással az ügyfélkör új, globális cégekkel bővült: a budapesti DRAFTFCB kezeli a Beiersdorf és az S.C.Johnson teljes ATL tevékenységét. A portfolióban olyan népszerű márkák találhatók, mint a Nivea, az Eucerin, a Raid, a Pronto, a Duck, a Brise és az Off! A DRAFTFCB ügyvezető igazgatója Csomor Tamás, aki ezidáig a GGK Direct vezetője volt.