2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Nevet változtatott az ACNielsen, a világ legnagyobb piackutató cégének anyavállalata; a VNU. A cég új neve The Nielsen Company.

A névváltoztatás célja, hogy a csoport legismertebb márkaneve, a Nielsen kerüljön fókuszba. A névváltással együtt megújul a vállalat arculata is. Ennek jele leghamarabb a társaság weboldalán látható (www.nielsen.com). Az új vállalati arculat elemeit fokozatosan vezetik be 2007 során.

"A Nielsen az információ-szolgáltató szektor nagy nevei közé tartozik" - kommentálta a bejelentést David L. Calhoun, a The Nielsen Company elnök-vezérigazgatója. Az integrált marketing és média szolgáltatásokat nyújtó brand több mint 75 éve van jelen a piacon.

Az elnök-vezérigazgató hangsúlyozta, hogy a vállalatcsoport minden tagja ezentúl a Nielsen elsődleges márkanevet viseli. Az ACNielsen, Nielsen Media Research, Spectra, Homescan, BASES, Claritas és egyéb neveket - márkaértéküket természetesen megőrizve - a Nielsen elsődleges márkanévhez kötik majd.

A vállalat tevékenységének középpontjában a marketing és médiainformációs szolgáltatások állnak, így a Nielsen név világosabban fejezi ki pozícióját és szerepét a piacon. "Minden eddiginél jobban összpontosítunk az integrált marketing és médiaszolgáltatásokra, amelyekkel feltárjuk megbízóink növekedési lehetőségeit. Képesek vagyunk rá, hogy teljes mértékben megvilágítsuk a fogyasztók viselkedését ügyfeleink részére, ismereteket nyújtsunk nekik új piacaikról és nagy értékű üzleti megoldásokról" - tette hozzá Calhoun.

A The Nielsen Company magyar piackutató leányvállalatát 1991-ben alapították, és rövid idő alatt az élelmiszer- és háztartási vegyiáru-kereskedelem információforrásává fejlődött. Legkeresettebb szolgáltatása a Kiskereskedelmi Index, amely akár hetenként is aktuális értékesítési adatokat bocsát a piaci szereplők rendelkezésére. Igazgatója 2004 decembere óta Szalókyné Tóth Judit.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!