2014. április 14. 14:43

Új néven folytatja az Apród.hu, az online apróhirdetési oldal neve OLX-re változott. Az OLX erős, globális márka, mely a világ 107 országában működik 2006 óta, tulajdonosa, a Naspers az e-kereskedelem meghatározó szereplője, az év elején döntött úgy, hogy a jövőben egységes márkanév alatt üzemelteti az összes, az érdekeltségébe tartozó apróhirdetési oldalt.

Az Apród.hu 2011 márciusa óta segít abban felhasználóinak, hogy ingyen, egyszerűen, biztonságosan és gyorsan tudjanak eladni és vásárolni. Az online apróhirdetési oldal 2012 nyarán piacvezető lett: részesedése többszöröse, mint a második legnagyobb piaci szereplőnek, és ezt az előnyt OLX néven tovább kívánja növelni.

"A számunka már felesleges, kinőtt, de másnak értékes dolgok eladása, vásárlása egyet jelent a korszerű, tudatos életmóddal, a hétköznapi "újrafogyasztással". Az OLX hirdetői és vásárlói olyan virtuális piacon nézelődhetnek, ahol gyorsan és könnyen találják meg, amit, akit keresnek, hiszen a legnagyobb ilyen közösség tagjaként teszik ezt" - mondta Dobra Péter, az Allergo Group apróhirdetési üzletágának vezetője.
 
Az új márkanév mögött a már megszokott, megbízható szolgáltatás várja a felhasználókat, akik számára a változás semmilyen kellemetlenséggel nem jár majd. Az OLX megőrzi a keresőbarát felépítést, és a felhasználók által szeretett és szívesen használt szűrőfeltételek is változatlan formában szolgálják a minél eredményesebb és gyorsabb eladást és vásárlást. Mostantól ugyanakkor arra is lesz lehetőség, hogy a felhasználók beállíthassák, km-ben megadva, pontosan hol szeretnének keresni.
 
Az oldallal egy időben megújul az Apród.hu, új nevén OLX.hu androidos mobilalkalmazása is, amelyről az alkalmazás megnyitásakor kapnak értesítést a felhasználók. Nemsokára az iOS OLX-alkalmazás is elérhető lesz. Jelenleg a látogatók közel 40 százaléka érkezik mobil eszközről az oldalra.

mfor.hu