Az új Sanoma Media Budapest Zrt. név a vállalat meghatározó szerepét fejezi ki a nyomtatott, az online, a mobilmédia és az elektronikus termékek piacán egyaránt.
- Azon dolgozunk, hogy dinamikusan olyan médiavállalkozássá alakítsuk át magunkat, amely képes a médiatartalmak, a szolgáltatások és a kereskedelmi tevékenységek legszélesebb választékát nyújtani. Médiapiaci tevékenységünk egyre erőteljesebb lesz minden területen, amelyen az eddig megszerzett médiatudás és médiatapasztalat, médiapiaci szerepünk előnyt jelent. Az új cégnevünkkel mindezt a korábbinál sokkal pontosabban tudjuk kifejezni – mondta Szabó György vezérigazgató.
A névváltás háttere, hogy 2011. január elsején a finn tulajdonos Sanoma Corporation csoporton belül összeolvadt két, a televíziós illetve magazin- és online-üzletágakat felölelő divízió, amelyek Sanoma Mediaként működnek tovább.
A Sanoma Media Európa 12 országában tölt be vezető médiapiaci pozíciót, több száz magazint, online és mobilmédia-terméket, valamint televíziós és rádiócsatornákat gondoz. A Sanoma Media 2011. január 1-jén alakult meg, amikor a Sanoma Entertainment beolvadt a Sanoma Magazines divízióba.
mfor.hu