2p

2011. április 1-től Sanoma Media Budapest Zrt-ként működik tovább a Sanoma Budapest Zrt.

Az új Sanoma Media Budapest Zrt. név a vállalat meghatározó szerepét fejezi ki a nyomtatott, az online, a mobilmédia és az elektronikus termékek piacán egyaránt.

- Azon dolgozunk, hogy dinamikusan olyan médiavállalkozássá alakítsuk át magunkat, amely képes a médiatartalmak, a szolgáltatások és a kereskedelmi tevékenységek legszélesebb választékát nyújtani. Médiapiaci tevékenységünk egyre erőteljesebb lesz minden területen, amelyen az eddig megszerzett médiatudás és médiatapasztalat, médiapiaci szerepünk előnyt jelent. Az új cégnevünkkel mindezt a korábbinál sokkal pontosabban tudjuk kifejezni – mondta Szabó György vezérigazgató.
A névváltás háttere, hogy 2011. január elsején a finn tulajdonos Sanoma Corporation csoporton belül összeolvadt két, a televíziós illetve magazin- és online-üzletágakat felölelő divízió, amelyek Sanoma Mediaként működnek tovább.

A Sanoma Media Európa 12 országában tölt be vezető médiapiaci pozíciót, több száz magazint, online és mobilmédia-terméket, valamint televíziós és rádiócsatornákat gondoz. A Sanoma Media 2011. január 1-jén alakult meg, amikor a Sanoma Entertainment beolvadt a Sanoma Magazines divízióba.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!