A társaság meghívásos pályázatot írt ki új arculat tervezésére, amelyre három kreatív ügynökséget - az Allison Advertisinget, a Café Design-t valamint a Robin Design-t – és egy független grafikusművészt, Árendás Józsefet kértek fel. A pályázatot a Robin Design nyerte meg egyszerű, elegáns mégis stabilitást sugárzó pályázati anyagával, áll a társaság közleményében.
A névváltásnak köszönhetően megújul a társaság logója és a kapcsolódó arculati elemek. Magyarország egyik vezető ingatlanfejlesztő vállalkozása azért döntött a változtatás mellett, mert az elmúlt években mutatott eredményei elengedhetetlenné tették egy a márkaértéket jobban képviselő név és ehhez tartozó logó és arculat használatát.
A vállalat egyik legfőbb célja, hogy az új név és arculat egyértelműbben tükrözze a társaság stabilitását, fejlődését, az általa képviselt projektek minőségét, értékét és az ott dolgozók kreativitását. A névváltás oka a fentiek mellett az egységes hazai és nemzetközi használat gördülékennyé tétele.
A nemzetközi életben a név a márkaértékekkel harmonizáló jelentést kap (WING – szárny, csoport), illetve feloldja az eddig nehezen megoldható egységes hazai és nemzetközi használatból adódó problémákat (Wallis Ingatlan – Wallis Real Estate).