A Taylor Nelson Sofres marketing-információs csoport magyarországi leányvállalata, a TNS Modus a hosszú távú stratégiai integráció részeként a vállalat nevét április 15-től Taylor Nelson Sofres Hungary-re változtatta.
A Taylor Nelson Sofres 50 ország 230 irodájának nemzetközi hálózatán keresztül több mint 80 országban nyújt marketing információs szolgáltatást. Az 1989-ben alapított Modus Kft. 1997-ben csatlakozott a TNS hálózatához, ami egyrészt stabil pénzügyi alapokat teremtett, másrészt nemzetközileg sikeres termékek magyarországi meghonosítását is lehetővé tette.
A tulajdonosi integráció idén januárban fejeződött be, amikor a TNS csoport megvásárolta az alapítók, Lengyel Emőke és Tóth Antal teljes tulajdonhányadát is. A névváltással a vállalat a cégcsoport globális jelenlétét szeretné erősíteni, továbbra is támaszkodva a Modus hagyományaira.
Nevet változtatott a TNS Modus
A Taylor Nelson Sofres marketing-információs csoport magyarországi leányvállalata, a TNS Modus a hosszú távú stratégiai integráció részeként a vállalat nevét április 15-től Taylor Nelson Sofres Hungary-re változtatta.