A cég a programot Impactnak nevezte el (az International Modular Premium Assembled Component Technology rövidítése alapján). A meglehetősen gyorsan bővülő indiai PC piac, amely hamarosan a világ egyik legjelentősebb hardver vásárló lehet a gyártók részéről mind nagyobb figyelmet kap. Ugyanakkor Indiában a noname PC-k adják a forgalom 70 százalékát, így a nagy gyártók is kénytelenek ebben a piaci szegmensben is megjelenni, ha forgalomuk növelését tűzik ki célul.
Az összeszerelőknek az az előnye a márkás cégekkel szemben, hogy gyorsabb az ügyfélszolgálatuk, több konfigurációt kínálnak, és igen alacsony árakkal dolgoznak. Indiában a márkázatlan PC felhasználók nagy száma nagyra értékeli a márkás termékek megbízhatóságát, viszont testre szabott konfigurációjú PC-t akarnak, helyi támogatással és gyors ügyfélszolgálattal, s mindezt olcsó áron.
Névtelen lesz a HP
Az egyik legnagyobb PC gyártó az úgynevezett nomane kategóriába szertné növelni eladásait, ennek érdekében Indiában márkázatlan PC készleteket adnak el az összeszerelő cégeknek.