2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A magyar utasok 53 százaléka éves vakációja eltöltése céljából utazik a tengeren túlra, elsősorban Észak-Amerika, Ázsia és Ausztrália világvárosaiba. Bár a legnépszerűbb úti célok közé Hong Kong mellett az amerikai nagyvárosok tartoznak, a többség - ha tehetné - meg sem állna Hawaii-ig vagy a Karib-szigetekig.

A magyar utazóközönség 48 százaléka eddig csak európai országokba utazott repülővel, 26 százalékának pedig még soha nem volt lehetősége repülőútra.

Az utazók 24 százaléka viszont már járt az afrikai, észak-amerikai, ázsiai, dél-amerikai, valamint az ausztrál kontinens valamely nagyvárosában, derül ki a British Airways és a hg.hu oldal közös, 1.059 fő megkérdezésével készített júliusi felméréséből.

Az óceán túlpartjára a megkérdezettek 53 százaléka nyaralás céljából, 18 százaléka üzleti ügyben, 17 százaléka rokonok és barátok látogatása végett, 12 százalékuk pedig tanulás miatt és egyéb magánügyben utazik.

Tengeren túli utazásai során a magyarok Hong Kongot (14 százalék), New Yorkot (13 százalék), Los Angelest, Torontót, Thaiföldet (hat-hat százalék) és Miamit (öt százalék) keresik fel leggyakrabban.

New York az egyik top úti cél

Lehetőségeink és vágyaink között azonban éles határvonal húzódik. A felmérésben megkérdezettek a már meglátogatott desztinációkkal szemben ugyanis Ausztrália, Mexikó és a karibi térség, valamint Hawai, Dubai és Brazília világvárosaiba utaznának el a legszívesebben, ha az anyagiak nem számítanának.

A lapunkhoz is eljuttatott felmérés szerint utazásai megtervezéséhez tízből kilenc magyar "világjáró" napjainkban már csak az internetet használja: 47 százalékuk szállást, 42 százalékuk szabadidős programokat, 37 százalékuk pedig repülőjegyet is foglalt már online.

Az internetes tájékozódási pontok között a keresők (36 százalék), az utazásra szakosodott portálok (21 százalék), az utazási irodák honlapjai (17 százalék), a légitársaságok és a szállodák site-jai (11 százalék), valamint a linkgyűjtemények (tíz százalék) a legnépszerűbbek.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!