
2015. június elsejétől Niklós Lászlót nevezték ki a Coca-Cola hazai leányvállalatának, az atlantai központhoz tartozó, márkákért felelős Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.-nek az élére. Niklós László Adrian Cernăuţant váltja, aki az osztrák piacon folytatja tovább tevékenységét hasonló munkakörben.
A közgazdász végzettségű szakember, csaknem húsz éve csatlakozott a Coca-Cola csapatához. Ez idő alatt számos különböző pozíciót töltött be márkamenedzsment és üzletfejlesztési területeken. Többek között márkamenedzsere volt a Coca-Cola light-nak, Kinley-nek, részt vett a Coca-Cola zero hazai bevezetésében, de tapasztalatokat szerzett régiós és nemzetközi pozíciókban is. Az elmúlt három évben a NESTEA nemzetközi marketing és kereskedelmi vezetőjeként a közép- és dél-európai régióért, valamint az orosz piacért felelt a részben Coca-Cola rendszerhez tartozó BPW vállalatnál, közölte a társaság csütörtökön.