1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Nivea termékeket forgalmazó Beiersdorf és a Smart kisautókat értékesítő MB-Auto Magyarország Kft közös promócióba kezdett, az akció záróeseménye november 22-én a Reklámzabálók Éjszakáján lesz.

A kampány, amelyet a Foote, Cone & Belding (FCB) szervezett a Reklámzabálók Éjszakáján zárul. Az eseménynek az egyik szponzora épp a Nivea Deo lesz. A szakmai közönség számára a hostessek termékmintákkal és szórólapokkal kommunikálják majd az új termékeket. A közös promóció fő üzenete a három, illatában és funkciójában is különböző Nivea Deo újra bevezetése volt.

A kampány során Budapestet három, a márkák arculatának megfelelően brandelt smart városi kisautóval járták a hostessek, és a főváros különböző forgalmas pontjain leparkolva juttatták célba az attraktív termékmintákat. A promóció a Mammut és Corvin mozikban kiállított autók mellett vidéken a Tesco áruházak előtt is folytatódott.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!