A kampány, amelyet a Foote, Cone & Belding (FCB) szervezett a Reklámzabálók Éjszakáján zárul. Az eseménynek az egyik szponzora épp a Nivea Deo lesz. A szakmai közönség számára a hostessek termékmintákkal és szórólapokkal kommunikálják majd az új termékeket. A közös promóció fő üzenete a három, illatában és funkciójában is különböző Nivea Deo újra bevezetése volt.
A kampány során Budapestet három, a márkák arculatának megfelelően brandelt smart városi kisautóval járták a hostessek, és a főváros különböző forgalmas pontjain leparkolva juttatták célba az attraktív termékmintákat. A promóció a Mammut és Corvin mozikban kiállított autók mellett vidéken a Tesco áruházak előtt is folytatódott.
Nivea-Smart közös promóció
A Nivea termékeket forgalmazó Beiersdorf és a Smart kisautókat értékesítő MB-Auto Magyarország Kft közös promócióba kezdett, az akció záróeseménye november 22-én a Reklámzabálók Éjszakáján lesz.