1p

A Nivea termékeket forgalmazó Beiersdorf és a Smart kisautókat értékesítő MB-Auto Magyarország Kft közös promócióba kezdett, az akció záróeseménye november 22-én a Reklámzabálók Éjszakáján lesz.

A kampány, amelyet a Foote, Cone & Belding (FCB) szervezett a Reklámzabálók Éjszakáján zárul. Az eseménynek az egyik szponzora épp a Nivea Deo lesz. A szakmai közönség számára a hostessek termékmintákkal és szórólapokkal kommunikálják majd az új termékeket. A közös promóció fő üzenete a három, illatában és funkciójában is különböző Nivea Deo újra bevezetése volt.

A kampány során Budapestet három, a márkák arculatának megfelelően brandelt smart városi kisautóval járták a hostessek, és a főváros különböző forgalmas pontjain leparkolva juttatták célba az attraktív termékmintákat. A promóció a Mammut és Corvin mozikban kiállított autók mellett vidéken a Tesco áruházak előtt is folytatódott.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!