"Itt szemben az út túloldalán találhatóak azok a cégek, akik ahelyett, hogy támogatásukkal hozzájárultak volna a rendezvény költségeihez, a kiskapukat választották. Kedves közönségünk, ezen cégek reklámmegjelenését is az általatok fizetett jegyár fedezi" - olvasható szemben a Pannon programhelyszínével.
Gerendai Károly, a Sziget Szervezőiroda ügyvezetője még a fesztivál hétfői bejárásán elmondta, hogy a szóban forgó területet a fesztivál minden évben kibérli, most azonban az egyik korábbi nagy szponzoruk, a Pannon megelőzte őket, hogy "ingyen reklámozzanak" a Szigeten.
Gerendai szerint megtehették volna, hogy ezt a helyszínt elzárják a fesztivál látogatóitól, azonban inkább az "elegáns ellenreakciót" választották.
Majorosi Emese, a Pannon sajtó- és információs igazgatója az MTI kérdéseire írásban válaszolva úgy fogalmazott: "a jelenlétünk minden szempontból megfelel mind a törvényi előírásoknak, mind az etikai szabályoknak. A vonatkozó jogszabályokat maradéktalanuk betartjuk".
Mostani jelenlétükkel, mely nem főszponzorációs jelenlét, szeretnének a szigetlakóknak olyan megoldásokat nyújtani, mellyel megkönnyítik a kommunikációjukat - tette hozzá a sajtóreferens, akinek tájékoztatása szerint a programhelyszínt csak Sziget-belépővel lehet majd megközelíteni.
Arra a kérdésre, hogy miért döntöttek úgy, idén nem támogatják a rendezvényt, azt válaszolta: "üzleti döntés volt, hogy máshová helyezzük a szponzorációs tevékenységünk hangsúlyát".