Hozzátette: Budapesthez tartozik a régió piaci irányítása, ezen belül például a marketing, az új termékek piacra történő bevezetése, az ügyfélszolgálati tevékenység, és a kommunikáció. A régiós ügyeket harvan ember intézi majd, 45 Magyarországról.
A Nokia a komáromi gyárában és Budapesten mintegy hatezer alkalmazottat foglalkoztat, Komáromban mintegy 5 500-an dolgoznak.
Greig Williams elmondta: a cég négy területre koncentrál 2008-ban. Arra törekszik, hogy továbbra is vezető pozícióban maradjon világszinten a mobilkészülék-piacon. A második és harmadik cél az, hogy a mobil internet és az üzleti megoldások elterjedése felgyorsuljon, míg a negyedik a hálózati közös céghez, a Nokia-Siemens Networkhoz kapcsolódik. A cél, hogy minél jobb végponttól végpontig történő szolgáltatás tudjon nyújtani a vállalat, kihasználva a hálózatokban rejlő tudást. Ennek jó példája a mobiltelevíziós szolgáltatás.
Kérdésekre válaszolva elhangzott: a felhasználók többsége három célra, elsősorban beszélgetésre, szövegátvitelre (SMS) használja telefonját, illetve az idővel, az órával kapcsolatos funkcióikat veszi igénybe.