1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Nokia hétfőn nyilvánosan tendert írt kreatív megbízatásaira az Egyesült Államokban. A pályázatokat december 1-ig lehet benyújtani.

A mobilcég 35 millió dollárt költött a tengerentúl reklámra az elmúlt évben. A kreatív munkákat eddig a dallasi székhelyű TNS Media Intelligence / CMR. Independent The Richards Group végezte a Nokia számára.

Az ügynökség a hivatalos bejelentéssel egy időben értesült a tenderkiírásról. Éppen a január 4-i Nokia Sugar Bowl kupa promóciójának előkészítésével voltak elfoglalva.
Stan Richards, az ügynökség vezetője a hírek szerint nem szándékozik lépni a megbízó felé az üggyel kapcsolatban.
A Nokia szóvivője a különös üggyel kapcsolatban azt nyilatkozta: 'Cégünk kreatív ügynöksége a Richards Group, egészen addig, amíg ezen nem változtatunk.'
A Nokia már előző marketing igazgatójának, az azóta a Herbalife Intenationalhoz távozott Matt Wisknek a vezetése alatt elkezdett más reklámügynökségek felé tapogatózni.
Utódja Jo Harlow, aki a Reeboktól ment át a Nokiához, szintén közismerten nyitott arra, hogy a mobilcég reklámmunkáit más ügynökségre bízza.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!