2p

A használtautó értékesítésben is folyamatosan nő az online eladások száma. 2008 első félévében több mint 350 ezer egyéni látogatója volt az AAA Auto weboldalának, és egyéb úton több mint 7.8 milliószor került letöltésre az oldal. A mért adatok szerint a látogatók számában a tavalyihoz képest ez 31 százalékos növekedést jelent.

Az internet segítségével Magyarországon az AAA Auto több mint 800 járművet vásárolt és értékesített 2008 első felében, áll a társaság közleményében.

“Az internet egyre népszerűbb módja a megvásárolandó autó kiválasztásának, hiszen az ügyfelek rengeteg időt megspórolnak vele. A weboldalon kikeresik az igényeiknek megfelelő autót, majd otthonukból vagy épp a munkahelyükről kényelmesen lefoglalják őket. Ezek után csak annyi a teendőjük, hogy kilátogatnak egy telephelyre és megtekintik az előre kiválasztott autót” – mondta el Markó Zoltán, a vállalat magyarországi ügyvezetője.

Az AAA Auto weboldalán a kínálatban szereplő minden járműről egy fotóval ellátott, az autó jelenlegi állapotáról szóló leírást találnak a látogatók. Minden autósnak lehetősége van személyesen is ellenőrizni az interneten előre kiválasztott kocsit tesztvezetés és műszaki átvizsgálás alkalmával, mely során akár az autó felemelésére is lehetőség van.

Az online autókereskedelem - mint a járművásárlás modern formája - amiatt is egyre népszerűbb, hogy az AAA Autónál kiválasztott autót a vásárlás utáni harmadik napig az ügyfél akár ki is cserélheti egy neki jobban megfelelő másik gépjárműre.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!