1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Két évi visszaesés után, a statisztikák azt mutatják, hogy az amerikai online hirdetési piac 2002 negyedik negyedévében ismét növekedett.

Két évi visszaesés után, a statisztikák azt mutatják, hogy az amerikai online hirdetési piac 2002 negyedik negyedévében ismét növekedett.

Az amerikai Interactive Advertising Bureau (IAB) által kiadott Internetes Reklám Bevételek Riportja alapján a 2002 utolsó negyedévében 9 százalékkal 1,6 milliárd dolláros szintre emelkedett az online reklámbevételek összege, míg a harmadik negyedévben ez az összeg 1,5 milliárd dollár volt. 2002-ben a teljes piac 6 milliárd dollár nagyságú volt, ami 16 százalékos csökkenést jelent 2001-hez képest.

Elemzők szerint a korábbi időszak visszaesésében szerepet játszó tényezők pozitívan változtak meg, így növekedett a szélessávú kapcsolatok száma, valamint egyre több cég indít el on-line kampányokat, ami a növekedést segíti elő.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!