Két évi visszaesés után, a statisztikák azt mutatják, hogy az amerikai online hirdetési piac 2002 negyedik negyedévében ismét növekedett.
Az amerikai Interactive Advertising Bureau (IAB) által kiadott Internetes Reklám Bevételek Riportja alapján a 2002 utolsó negyedévében 9 százalékkal 1,6 milliárd dolláros szintre emelkedett az online reklámbevételek összege, míg a harmadik negyedévben ez az összeg 1,5 milliárd dollár volt. 2002-ben a teljes piac 6 milliárd dollár nagyságú volt, ami 16 százalékos csökkenést jelent 2001-hez képest.
Elemzők szerint a korábbi időszak visszaesésében szerepet játszó tényezők pozitívan változtak meg, így növekedett a szélessávú kapcsolatok száma, valamint egyre több cég indít el on-line kampányokat, ami a növekedést segíti elő.
Növekvő on-line marketing bevételek
Két évi visszaesés után, a statisztikák azt mutatják, hogy az amerikai online hirdetési piac 2002 negyedik negyedévében ismét növekedett.