2p

Úgy tűnik az AOL Time Warner csoport fekete báránya az internetes részleg is lassan magára talál. Igaz a 2001-es fúzió idején remélt teljesítményt talán soha nem fogják elérni, legalább a nullszaldós gazdálkodásra van némi remény.

A médiabirodalom a napokban közzétett eredményével még az optimista elemzőket is meglepte, de a vállalat internetes részlege az AOL továbbra is gyengén muzsikált. A részleg hirdetési bevételei 48 százalékkal estek vissza, és egész évre is 35-45 százalékos csökkenést prognosztizálnak.

Ugyanakkor mint elemzők megjegyzik a mélyponton túl van a részleg és vannak biztató jelek. A legfontosabb, hogy minden jelentős piackutató cég növekedést vár az internetes hirdetések területén, amely 5 és 10 százalék között lehet. Ez köszönhető annak, hogy számos nagy hirdető kezdi felfedezni magának a webet.

Az eddig a hagyományos médiákban hirdető vállalatok pedig a nagy forgalmú oldalakat részesítik előnyben, így az AOL komolyan profitálhat belőlük. Ráadásul, mint azt az iparági elemzők kiemelik az AOL fejlesztései beérhetnek, a cégnek van ugyanis az egyik legjobb, a hirdetéseket kiszolgáló infrastruktúrája. A rendelkezésre álló adserver rendszer ki tudja szolgálni a különböző rich medias, vagy video alapú kreatívokat, továbbá bizonyos speciális targeting lehetőségeket is kínálnak. Ennek tükrében a vállalat több hosszútávú megállapodást köthet.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!