Az Aeroflot – mely szeptembertől csak a mostaninál nagyobb, A320-as repülőgépet üzemeltet a Budapest-Moszkva útvonalon – számára jól jönne a bővítés nyomán remélt pluszbevétel, ugyanis javítani kellene a tavalyi igen rossz pénzügyi eredményt.
A térségünket érintő másik fontos fejlemény a társasággal kapcsolatban, hogy az Aeroflot Cargo gazdaságtalan működésre hivatkozva egyelőre nem nyitja meg eszéki regionális központját. A fennakadás oka, hogy az orosz cég ez év májusában úgy döntött, jelenleg nem kifizetődő, hogy Eszékről üresen térjenek vissza a gépek a moszkvai Seremetyjevóra.
A vállalat elsősorban kínai megrendelőkkel kötött szerződése alapján szállítana ázsiai országokból Eszékre, ahonnan kamionokkal látnák el Dél-Magyarország, Szerbia, Horvátország és Bosznia-Hercegovina kínai kereskedőit, piacait és üzleteit olcsó áruval, számol be a Világgazdaság.