A Huawei 2012 negyedik negyedévében érte el története legnagyobb növekedését: 10,8 millió készüléket értékesített, ami 89,5 százalékos bővülés az előző év azonos időszakához képest. A Huawei ennek köszönhetően harmadik helyre lépett előre a nemzetközi okostelefon-gyártók ranglistáján.
Értékesítési sikereire alapozva a Huawei „Make it possible” néven új stratégiát jelölt ki márkája világszerte ismertté tételére és eladási sikereinek további növelése érdekében.
"Tavaly bemutattuk az Ascend termékcsaládot, ma ugyanezen az eseményen indítjuk el új kampányunkat, amely tovább erősíti márkanevünket" - mondta Richard Yu, a Huawei fogyasztói üzletágának vezérigazgatója.
Az új stratégia hívószava a "Nincs lehetetlen", amely kijelöli a Huawei számára az irányt ahhoz, hogy az elkövetkező években a vezető okostelefon-márkák egyike legyen.
MTI