2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A kínai Huawei távközlési konszern fogyasztói üzletága, a Huawei Device az előző évhez képest 10 százalékkal több, 7,5 milliárd dollár értékesítési árbevételt ért el, 2012-ben 52 millió mobiltelefont, ezen belül 32 millió okostelefont gyártott, ami 60 százalékos növekedés az előző évhez képest - közölte a cég az MTI-vel a barcelonai Mobile World Congress (MWC) nemzetközi mobiltechnológiai seregszemlén elmondottak alapján, hétfőn.

A Huawei 2012 negyedik negyedévében érte el története legnagyobb növekedését: 10,8 millió készüléket értékesített, ami 89,5 százalékos bővülés az előző év azonos időszakához képest. A Huawei ennek köszönhetően harmadik helyre lépett előre a nemzetközi okostelefon-gyártók ranglistáján.

Értékesítési sikereire alapozva a Huawei „Make it possible” néven új stratégiát jelölt ki márkája világszerte ismertté tételére és eladási sikereinek további növelése érdekében.

"Tavaly bemutattuk az Ascend termékcsaládot, ma ugyanezen az eseményen indítjuk el új kampányunkat, amely tovább erősíti márkanevünket" - mondta Richard Yu, a Huawei fogyasztói üzletágának vezérigazgatója.

Az új stratégia hívószava a "Nincs lehetetlen", amely kijelöli a Huawei számára az irányt ahhoz, hogy az elkövetkező években a vezető okostelefon-márkák egyike legyen.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!