1p

A bevételek csökkenése ellenére növekedett az RTL csoport profitja a harmadik negyedévben, főként a költségek csökkentésének köszönhetően. Európa legnagyobb televíziós társasága már érzékeli a fellendülést a hirdetési piacon, miután idén szeptember óta szinte minden piacán több reklámidőt adott el, ellentétben az év első nyolc hónapjával.

A német Bertelsmann médiaóriáshoz tartozó RTL keddi közlése szerint az üzemi eredmény 23 százalékkal 92 millió euróra nőtt a harmadik negyedévben az egy évvel korábbihoz képest. A bevétel 5 százalékkal csökkent 1,13 milliárd euróra elsősorban a hirdetési piac zsugorodása miatt.

A társaság vezérigazgatója egyértelműen pozitív adó utáni eredményre számít az év egészében, miután a harmadikban is pozitív volt az eredmény. A társaság az első és a harmadik negyedévben nem közöl adózott eredményt, csak a fél, és az egész vére vonatkozóan.

Az idei év első hat hónapjában adó után 105 millió euró vesztesége keletkezett a társaságnak, az egy évvel korábbi 338 millió eurós nyereséget követően.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!