Ezzel a nemrég még hányatott sorsú csoport tartotta, sőt, javította piaci pozícióját: Nyugat-Európában 14,2 százalékra növelte a piaci részarányát a tavalyi első félévi 14,0 százalékhoz képest és a tavalyi második félévi 13,7 százalékról, ugyanis közben a teljes nyugat-európai autópiaci 0,8 százalékkal visszaesett.
A második félévre pénteken további javulást jósoltak a cégnél, a még bővítendő modellpaletta segítségével.
Kelet-Európában 105 ezer kocsit adtak el az első félévben, 18 százalékkal többet az egy évvel korábbinál. Lengyelországban, Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában, Horvátországban és Szlovéniában 15,7 százalékkal 59 ezerre növelték az értékesítést, miközben ezekben az országokban a teljes piac csak 8,2 százalékkal bővült.
A versenytárs francia Renault csütörtökön 3,8 százalékos csökkenést jelentett értékesítésében az első félévről, a tavalyi első félévhez viszonyítva.