1p

Az ötéves internetes portál, az Origo életében 2003 szeptembere volt az első olyan hónap, amikor a kamat- és adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció, valamint értékhelyesbítés (EBITDA) szinte meghaladták a kiadásokat - közölte Weyer Balázs, az Origo főszerkesztője.

Az ötéves internetes portál, az Origo életében 2003 szeptembere volt az első olyan hónap, amikor a kamat- és adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció, valamint értékhelyesbítés (EBITDA) szintje meghaladták a kiadásokat - idézte Weyer Balázst, az Origo főszerkesztőjét az MTI.

A főszerkesztő elmondta, hogy november 24-én fennállása óta először több mint egymillióan látogattak el az Origóra. Az eseményen elhangzott, hogy a magyar on-line hirdetési piac a teljes reklámpiacnak 1,7-2 százalékát teszi ki, s értéke az idén várhatóan túllépi a kétmilliárd forintot. Az on-line hirdetési piac az idén 30 százalékkal nő. A on-line hirdetési piac mintegy 60 százalékán a Sanoma on-line, az Index és az Origo osztozik, ez utóbbi piacvezetőként.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!