Az ötéves internetes portál, az Origo életében 2003 szeptembere volt az első olyan hónap, amikor a kamat- és adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció, valamint értékhelyesbítés (EBITDA) szintje meghaladták a kiadásokat - idézte Weyer Balázst, az Origo főszerkesztőjét az MTI.
A főszerkesztő elmondta, hogy november 24-én fennállása óta először több mint egymillióan látogattak el az Origóra. Az eseményen elhangzott, hogy a magyar on-line hirdetési piac a teljes reklámpiacnak 1,7-2 százalékát teszi ki, s értéke az idén várhatóan túllépi a kétmilliárd forintot. Az on-line hirdetési piac az idén 30 százalékkal nő. A on-line hirdetési piac mintegy 60 százalékán a Sanoma on-line, az Index és az Origo osztozik, ez utóbbi piacvezetőként.
Nyereség és látogatói csúcs
Az ötéves internetes portál, az Origo életében 2003 szeptembere volt az első olyan hónap, amikor a kamat- és adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció, valamint értékhelyesbítés (EBITDA) szinte meghaladták a kiadásokat - közölte Weyer Balázs, az Origo főszerkesztője.