A magyar kőolajforgalmazó ennek ellenére nem elégedett az eredménnyel, mert az előzetes várakozások 150 milliárd forintos bevételről szóltak.
A román üzemanyagforgalmazási-piac kiskereskedelmi szegmensében a Mol tartja a második helyét a maga 14,4 százalékos részesedésével, amit középtávon húsz százalékra szeretne emelni.
"A benzinkút-hálózatunk további bővítését tervezzük, különös hangsúlyt fektetve a kis- és közepes városokra. 2007-ben mintegy hárommilliárd forintot szánunk nyolc új töltőállomás létesítésére, s év végére 129 saját benzinkútnál állunk a vásárlók rendelkezésére" - mondta Szalay Zsolt, a Mol Romania ügyvezető igazgatója.
Szalay felhívta a figyelmet, hogy a Mol-nak már nemcsak a klasszikus versenytársakkal (főleg a hazai Petrom-mal és a Rompetrol-lal) kell megküzdenie a román piacon, hanem - az európai trendnek megfelelően - arra is felkészültek, hogy a hipermarketek előbb-utóbb Romániában is saját töltőállomásokat nyitnak.