„Számukat az ez évre tervezett négyen felül a következő években tovább kívánjuk növelni” – közölte Sirkó Imre, a cég ügyvezető igazgatója. A versenytársak szerint a társaság üzemanyagtöltő állomásai agresszív, azaz az átlagosnál érezhetően alacsonyabb árakkal dolgoznak.
Az agresszív jelzőt az igazgató elutasította, de hangsúlyozta, hogy a verseny erős, a kúttulajdonosok pedig megpróbálnak mindenütt versenyképesek lenni. Franchise-rendszerről lévén szó, a tulajdonosok maguk döntenek a kiskereskedelmi árakról, a Mabanaft szerepe az üzletben arra korlátozódik, hogy nagykereskedőként ellátja üzemanyaggal a töltőállomásokat.
„Mindig ott vásárolunk üzemanyagot, ahol a minőség és a kereskedelmi feltételek a legjobban megfelelnek az elvárásainknak. Az általunk forgalmazott termékek többnyire a környező országokból származnak, de kisebb részben Magyarországon is vásárolunk” – mondta el az igazgató a Világgazdaságnak.