1p

A Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) meghívásos olvasásösztönző reklámpályázatán a Sylva Reklámügynökség nyert megbízást. Az ország vezető lapjaiban januártól 8 héten keresztül futó kampány A betű ereje" címet viseli.

A kampány kreatív anyagait a brief értelmében különböző laptípusokkal harmonizáva készíti el a Sylva. A tenderen a Fabrik és a Nexus Reklámügynökség is részt vett. A Fabrik készítette egyébként az MLE online szerkesztőségi rendszerét és weboldalát, a Nexust pedig a tervek szerint később egyéb projektek megszervezésével bízza meg az Egyesület. A tender kiírását a Próbakő Consulting végezte.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!