2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Igaz, Magyarországon az behálózottak száma még nem éri el még a lakosság 20 százalékát sem, az internetnek az üzleti éltben betöltött szerepe ennél lényegesen jelentősebb.

A hazai élmezőny általános vizsgálata mellett érdemes megnézni, mennyire veszik igénybe a cégek, intézmények az on-line csatornát a válságmenedzselésben. Az elmúlt hét történéseiből véletlenül kiragadott példák számos tanulsággal szolgának. A Concordia Közraktár Rt. nemrég leváltott vezérigazgatóját sikkasztás gyanújával, bilincsbe verve vitték el a rendőrök. A vállalati weblapokon béke honol, nyoma sincs a viharos eseményeknek. A vállal illetékesei nem tartották szükségesnek, hogy honlapjukon értelmezzék az eseményeket. Ezzel a struccpolitikáéval azonban megingathatják partnereik, vásárlóik bizalmát. Nem volna célszerűbb első kézből tájékoztatni az érdeklődőket, mint teret engedni a bizonytalan találgatásoknak?

Merőben más taktikát választott a Dunaferr Rt. A vállalat mostanában éppen a dolomitszállítási szerződésekkel kapcsolatban került a figyelem középpontjába. A Dunaferr élt az internet nyújtotta lehetőségekkel és folyamatosan sajtóközleményekben tájékoztatta az újságírókat a fejleményekről.

Az elmúlt hétvége negatív hírei közé tartozik, hogy a felvételi ponthatárok közzétételére hivatott www.felvi.hu webhely nem volt képes kiszolgálni a nagyszámú érdeklődőt.
A hétvégi híradásokban előkelő helyet elfoglaló botrány az Oktatási Minisztériumot nem inspirálta semmiféle sajtóközlemény (magyarázat) kiadására.

A Dotkom Internet Consulting munkatársai számos honlap diagnózis és Web_Score honlapanalízis elvégzése után úgy látják, hogy a hazai vállalatok jelentős részének internetes megjelenését nem támogatja szakmailag megalapozott stratégia. Miközben tehát sok vállalat szemmel láthatóan nem tud mit kezdeni saját honlapjával, elmennek a szinte magától értetődő lehetőségek mellett. Megfelelően alkalmazva az on-line PR átalakíthatja a vállalat PR stratégiáját. A hagyományos, hierarchikus, lineáris információátadás helyébe olyan, újfajta kommunikációs modellek léphetnek, amelyek teljesen átalakítják a vállalatnak a külvilággal fenntartott kapcsolatát.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!