1p

Az online hirdetési piac erősödését mutatja a MediaPost és az InsightExpress felmérése, amelyet a hirdetési eszközök tervezői és vásárlói között végeztek.

A megkérdezettek 44 százalékának véleménye szerint nőtt, 49 százaléka szerint nem változott, míg 7 százaléka szerint csökkent a hirdetések iránti kereslet 2003 szeptemberében az egy évvel ezelőtti értékekhez képest. A különböző hirdetési felületekkel rendelkező eszközök közül az online hirdetések, illetve a kábelen történő reklámozási lehetőségek iránt nőtt a legnagyobb mértékben a kereslet az Egyesült Államokban.



LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!