1p

Önkiszolgáló csomagleadási szolgáltatást tesztel az amszterdami Schiphol repülőtér és a KLM Holland Királyi Légitársaság.

A tervek szerint az új szolgáltatás tesztelése - melyet egy prototípussal végzett tesztek sorozata előzött meg - legalább fél évig tart majd.

Ez a kísérleti szolgáltatás része egy a repülőtéren beindított innovatív programnak, amelynek célja az utazás leegyszerűsítése és a reptéri sorok csökkentése. Az önkiszolgáló csomagleadás célja, hogy az utasok egyre inkább maguk oszthassák be idejüket a repülőtéren.

A társaság közleménye emlékeztet arra, hogy egyre több utas veszi igénybe az önkiszolgáló kioszkokat és az online check-in szolgáltatást. Az önkiszolgáló csomagleadási rendszer tesztelése újabb lépés a check-in folyamat automatizálása felé.

Az új rendszer, amelyet az egy csomaggal utazók próbálhatnak ki, úgy működik, hogy miután az utasok behelyezik csomagjukat a rakodótérbe és megadják személyes adataikat valamint járatuk adatait, a rendszer automatikusan regisztrálja a csomagot.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!