1p

Az új Fiat Punto bevezető kampányának részeként a Carnation elkészítette az autó website-ját és az online bevezető kampány kreatívjait.

Az új Fiat Punto "Higgyen a szemének" szlogennel futó bevezető kampányának részeként a Carnation Rt. a D'Arcy Avenue-val együttműködve elkészítette az új Punto website-ját és az online bevezető kampány kreatívjait. A nemzetközileg készített kreatívok alapján kialakított website-on látványos Flash nyitóoldal segíti a felhasználót a navigálásban, az aloldalakon pedig részletes információk találhatók az autóról. A site interaktív szolgáltatásai illeszkednek abba a korábban fejlesztett online ügyfélszolgálati rendszerbe, amely a többi Fiat site-ot is kiszolgálja. A Carnation készítette továbbá az autó online bevezető kampányában megjelenő interaktív shaped popup és nanosite formájú kreatívokat, amelyeken keresztül a felhasználók megismerkedhetnek az autó legfontosabb jellemzőivel és megtekinthetik annak belső terét is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!