1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az új Fiat Punto bevezető kampányának részeként a Carnation elkészítette az autó website-ját és az online bevezető kampány kreatívjait.

Az új Fiat Punto "Higgyen a szemének" szlogennel futó bevezető kampányának részeként a Carnation Rt. a D'Arcy Avenue-val együttműködve elkészítette az új Punto website-ját és az online bevezető kampány kreatívjait. A nemzetközileg készített kreatívok alapján kialakított website-on látványos Flash nyitóoldal segíti a felhasználót a navigálásban, az aloldalakon pedig részletes információk találhatók az autóról. A site interaktív szolgáltatásai illeszkednek abba a korábban fejlesztett online ügyfélszolgálati rendszerbe, amely a többi Fiat site-ot is kiszolgálja. A Carnation készítette továbbá az autó online bevezető kampányában megjelenő interaktív shaped popup és nanosite formájú kreatívokat, amelyeken keresztül a felhasználók megismerkedhetnek az autó legfontosabb jellemzőivel és megtekinthetik annak belső terét is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!