Az új Fiat Punto "Higgyen a szemének" szlogennel futó bevezető kampányának részeként a Carnation Rt. a D'Arcy Avenue-val együttműködve elkészítette az új Punto website-ját és az online bevezető kampány kreatívjait. A nemzetközileg készített kreatívok alapján kialakított website-on látványos Flash nyitóoldal segíti a felhasználót a navigálásban, az aloldalakon pedig részletes információk találhatók az autóról. A site interaktív szolgáltatásai illeszkednek abba a korábban fejlesztett online ügyfélszolgálati rendszerbe, amely a többi Fiat site-ot is kiszolgálja. A Carnation készítette továbbá az autó online bevezető kampányában megjelenő interaktív shaped popup és nanosite formájú kreatívokat, amelyeken keresztül a felhasználók megismerkedhetnek az autó legfontosabb jellemzőivel és megtekinthetik annak belső terét is.
Online erősít a Fiat
Az új Fiat Punto bevezető kampányának részeként a Carnation elkészítette az autó website-ját és az online bevezető kampány kreatívjait.