1p

Az AOL ma bejelentette, hogy végleges megegyezést kötött a Tacoda felvásárlásáról, amely az egyik legnagyobb online hirdetési hálózat, amely az érdeklődési kör alapján célozza meg az embereket.

A Tacoda - melyet 2001-ben alapítottak New Yorkban - száz százalékos leányvállalatként fog működni a jövőben, írja a Forbes.com.

A New York Post, amely először számolt be az akvizícióról, 200-300 millió dollárra saccolta az árat, míg a Reuters 275 millió dolláros készpénzes átvételről számolt be.

Tavaly májusban Dave Morgan, a Tacoda elnöke még elutasította a felvásárlás gondolatát. "Ha egy vállalat olyan gyorsan növekszik, mint mi, nem akarják eladni. Úgy gondoljuk, hogy a jövőben részvénytársasággá tudunk alakulni" - mondta akkor az elnök.

Ez az üzlet a legújabb az AOL felvásárlási sorozatában: az utóbbi időben vásárolta meg a Third Screen Media mobilreklámmal foglalkozó vállalatot, illetve az AdTech AG német hálózatot.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!