1p

A hirdetési piac legfontosabb cégei a CPG (consumer packaged goods) területén működő vállalatok. A televíziós reklámpiac első tíz helyből ötöt általában ezek a vállalatok birtokolnak. Ugyanakkor az online marketing irányába jóval óvatosabban nyitnak, mint más ágazatok.


A legnagyobb hirdetők a CPG szektorból -
az online költés arány a teljes reklámbüdzséhez képest.


A szakemberek szerint az online marketing áttöréséhez elengedhetetlen, hogy ezek a cégek ne erősítsék internetes jelenlétüket. A CPG kategóriában ugyanis olyan vállalatok találhatók, mint a Procter & Gamble, a Johnson & Johnson és a Unilever, amelyek világszerte a legnagyobb hirdetők. Ugyanakkor ezek a vállalatok egyelőre hirdetési büdzséjük 1 százalékát sem költi el a neten.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!