1p

A televízióval és mozifilmekkel foglalkozó weboldalakon megjelenő reklámokra figyelnek oda legjobban az ötvenöt évesnél fiatalabbak - derül ki a Myers Emotional Connections friss elemzéséből.

Az AOL, a Yahoo! vagy az MSN kiemelkedően népszerű portáljai - és más hozzájuk hasonlók - csak az ötödik helyen végeztek a figyelemfelkeltés terén.

A hirdetésekre való odafigyelés életkor szerint is változik némileg. A puszta információk megszerzése érdekében látogatott weblapok például az első helyen állnak az ötvenöt és hatvannégy év közöttiek körében, de csak a hatodik-hetedik helyen állnak a tizenöt-tizenhét, illetve tizennyolc-huszonnégy évesek között.

A legnépszerűbb mozi-honlapnak az Internet Movie Database (IMDb.com) számít, havonta több tízmillióan látogatják. Az oldalt szorosan követi a Disney Online, a képzeletbeli dobogó harmadik fokára pedig az NBC Universal weblapja került.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!