1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A televízióval és mozifilmekkel foglalkozó weboldalakon megjelenő reklámokra figyelnek oda legjobban az ötvenöt évesnél fiatalabbak - derül ki a Myers Emotional Connections friss elemzéséből.

Az AOL, a Yahoo! vagy az MSN kiemelkedően népszerű portáljai - és más hozzájuk hasonlók - csak az ötödik helyen végeztek a figyelemfelkeltés terén.

A hirdetésekre való odafigyelés életkor szerint is változik némileg. A puszta információk megszerzése érdekében látogatott weblapok például az első helyen állnak az ötvenöt és hatvannégy év közöttiek körében, de csak a hatodik-hetedik helyen állnak a tizenöt-tizenhét, illetve tizennyolc-huszonnégy évesek között.

A legnépszerűbb mozi-honlapnak az Internet Movie Database (IMDb.com) számít, havonta több tízmillióan látogatják. Az oldalt szorosan követi a Disney Online, a képzeletbeli dobogó harmadik fokára pedig az NBC Universal weblapja került.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!