A Keresési Trendek számos új funkcióval bővült. Ezek közül a legfontosabb, hogy bizonyos kifejezéseknél a korábbi adatokból és keresési mintákból extrapolálással dolgozó rendszer előre képes jelezni a közeljövő várható trendjeit. Ráadásul mostantól az animált térkép segítségével vizuálisan követhetővé vált az is, hogyan változott a múltban az adott kifejezés iránt mutatott érdeklődés a különböző régiókban.
A Keresési Trendek nemcsak kulcsszavaik listáját bővíteni kívánó hirdetőknek lehet hasznos segítőtársa, hanem gazdasági trendeket elemző közgazdászoknak vagy társadalmi jelenségekre érzékeny szociológusoknak is.
"A Keresési Trendek bepillantást nyújt abba, hogy az elmúlt öt évben, illetve ma mi foglalkoztatja az embereket” – mondta Peresztegi Zoltán, a Google Magyarország üzletfejlesztési igazgatója. „A szolgáltatás nemcsak unaloműzésnek kiváló, hanem hatékony marketingeszköz is lehet azon cégek és vállalkozások számára, amelyek tudni szeretnék, hogy mi érdekli potenciális vagy meglévő ügyfeleiket."
Menedzsment Fórum