A hét országban 192 egységet fenntartó Rosinternek saját étteremmárkái (Il Patio - olasz, Planet Sushi - japán, 1-2-3 Café - orosz) vannak, illetve franchise-jogokat gyakorol az amerikai TGI Fridaysre és az orosz Sibirskaya Corona hálózatra. Magyarországon két étterme van Budapesten. Hozzá tartozik a Westendben működő TGI Fridays és az Oktogonon két hónapja átadott Planet Sushi.
A vezető szerint szeretnék bevezetni az Il Patiót is a magyar piacra. Mindhárom láncból újabb egységeket akarnak nyitni a következő egy-másfél évben, jelenleg három vidéki várost vizsgálnak a terjeszkedéshez, ezek közül egy az ország keleti részében van. Kifejezetten távol tartják magukat a gyorskiszolgálói ágazattól, az ugyanis telített és tőkeigényesebb, mint a családi szegmens, írja a Világgazdaság.
Az orosz-venezuelai üzletember szerint a Rosinter budapesti és prágai éttermei sokkal hatékonyabban működnek, mint az oroszországiak és a volt szovjet tagállamokban lévők, ezért úgy döntöttek, Magyarországra és Csehországba hozzák az ottani vezető menedzsereket a magyar és cseh tapasztalatok tanulmányozására. "Moszkvában 40 százalékkal többen dolgoznak, mint Budapesten egy ugyanolyan egységben, s ez erősen rontja a hatékonyságot, úgyhogy van mit tanulni" - mondta a tulajdonos a Világgazdaságnak.