Az internetes vásárlás a 20-24 éves korosztály és a 25 ezer rubelnél többet keresők körében volt a legnépszerűbb, mindkét csoport több mint kétharmada (68 százaléka) vásárolt már a weben. Ez a trend azt is jelentheti, hogy ahogy a fiatal vásárlók idősebbek lesznek, az orosz gazdaság pedig növekszik, egyre több és gazdagabb online vásárló keletkezik - írja az eMarketer.
Jelenleg a netes vásárlók 39 százaléka magas jövedelmű, 41 százalék pedig Moszkvában él. A lakóhely egyébként - úgy tűnik - fontos szerepet játszik az online kereskedelem népszerűségének megítélésében, ugyanis a főváros magasan vezet a többi régió előtt. (Szentpéterváron 10, az Ural térségében 8, Szibériában 3, Dél-Oroszországban pedig mindössze 2 százaléknyi lakos vásárolt már a világhálón.)
Menedzsment Fórum