A cég szóvivője, Angela Hofmann közölte: évek óta figyelik az orosz kiskereskedelem alakulását, és úgy látják, a dinamikus növekedés jó üzleti lehetőséget biztosítana számukra. Jóllehet az oroszországi kiskereskedelem csak a GDP két százalékát adja, ám 2001 óta évente több mint 25 százalékos ütemben fejlődik,
A szóvivő ugyanakkor korainak tartotta, hogy konkrét tervekről számoljon be, ahogyan arról sem nyilatkozott, hogy mely helyi partnerekkel építenének ki együttműködést.
Az elmúlt év első háromnegyedében a Wal-Mart árbevételének csak 22 százaléka származott a társaság külföldi vállalkozásaitól, de a cég az utóbbi időben egyre erősebben érdeklődik a viszonylag gyengén fejlett piacok iránt. Ennek jegyében kezdte meg tevékenységét Latin-Amerikában és Kínában, illetve tervezi Indiában, írja a Napi Gazdaság.