1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A korszerűsített Fiat Puntót Zastava 10 néven gyártó kragujeváci üzem engedélyt kapott a márkatulajdonos Fiat cégtől arra, hogy kocsijaival megjelenjen az orosz piacon.

Az egyezséget megelőzően a Fiat úgy döntött, hogy a feljavított Punto gyártását 2010-ig folytatja. A szerbiai gyár ezért az idén új, nagyobb teljesítményű gyártósort is kapott. A Fiattal létrejött megállapodás után a szerb üzletemberek azonnal megkezdték a tárgyalásokat a potenciális orosz vevőkkel. Hogy hány gépkocsi szállításáról folynak a megbeszélések, azt egyelőre nem tudni.

Arról sincs hír, hogy a Fiat miért járult hozzá a neki konkurenciát támasztó szerb terjeszkedéshez. A belgrádi sajtó úgy véli, hogy az ok az Oroszország és Szerbia közti kereskedelem kedvező feltételeiben keresendő.

A kragujeváci Zastava-Puntót Szerbián kívül jelenleg Albániában, Bosznia-Hercegovinában, Bulgáriában, Horvátországban és Romániában értékesítik, de az üzem vezetőinek tervei között szerepel, hogy megjelenjen Ukrajnában is, ahol évente mintegy egymillió új gépkocsira van kereslet.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!