A kelet-európai piacon minden bizonnyal egyedülálló kártyakonstrukcióval állt elő az OTP és a TV2. A "TV2 meg én" névre keresztelt kártyát április 2-tól lehet igényelni, az OTP fiókok és a pénzintézet mellett a TV2 honlapján is, tudtuk meg Lantos Csabától, az OTP vezérigazgató-helyettesétől.
A MasterCard logóval ellátott, dombornyomott klasszik típusú hitelkártya három évig érvényes. A főkártyához társkártya is igényelhető, a hitelkeret hitelbírálattól függően százezer és hatszázezer forint közötti lehet. A főkártya díja 5490 forint, de az első évben díjmentes.
"Lassabban fejlődött a hitelkártya-terület, korábban a debit típusú kártyákra összpontosítottunk" - mondta dr. Csányi Sándor, a társaság elnök-vezérigazgatója. A fejlődés 2004-ben felgyorsult, s a vezető reményei szerint az OTP új hitelkártyája tovább gyorsíthatja a folyamatot. Az év végére husz százalékos piaci részesedést szeretnének elérni a hitelkártya piacon. A TV2 és az pénzintézet közös kártyájából pedig mintegy 80 ezret szeretnének értékesíteni 2007-ben.
"Közelebb szeretnénk kerülni a nézőkhöz" - nyilatkozta Kereszty Gábor, a TV2 vezérigazgatója. A kereskedelmi csatorna a jövőben jóval inkább szeretne partnerként tekinteni a nézőkre és szakítani akar a "vagyunk mi TV2 és a nézők" felfogással.
Kereszty szerint az interaktivitás és a digitalizáció felgyorsítja azt a folyamatot, amelyben a csatornák körül közösségek alakulhatnak ki. A co-branded kártya kibocsátása az októberben tíz éves csatorna ünneplésének része. Az új hitelkártya birtokosainak lehetőségük lesz arra, hogy belülről is megismerjék a TV2-t és annak személyiségeit vagy részt vegyenek studióbejáráson, műsorfelvételen.
Az OTP eddig mintegy 4,1 millió kártyát bocsátott ki. Ebből ötszázezerre tehető a co-branded kártyát száma. A társaságnál a kereskedőkkel együtt kibocsátott co-branded termékek száma meghaladja a tizet.
Istvánko Viktória