1p

A Google által közvetített hirdetések fognak megjelenni a Yahoo keresőoldalain egy az amerikai internetes óriáscégek között a napokban aláírt megállapodás értelmében.

A Yahoo szerint az üzlet mintegy nyolcszázmillió dollárnyi extrabevételt érhet évente. "Ezzel a módszerrel a Yahoo a megfelelő hirdetéseket tudja eljuttatni a felhasználókhoz, a hirdetőknek pedig jobb reklámozási technológiát kínálhat, mint eddig" - mondta el Eric Schmidt, a Google elnök-vezérigazgatója a BBC szerint.

A partnerség három évre szól, de akár tízre is meghosszabbítható, ha a Yahoo úgy látja jónak.

Az üzletet valószínűleg árgus szemekkel fogják figyelni a washingtoni versenyhatóságok. "A versenyfelügyelet már akkor megkongatta a vészharangot, amikor a Yahoo áprilisban tesztelte a Google egyik technológiáját" - mondta el a BBC szakértője.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!