2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Yahoo Inc. és a Google amerikai internetes kereső és tartalomszolgáltató helyi idő szerint szerdán bejelentette: kísérleti jelleggel együttműködik az internetes reklámozás területén.

A Yahoo bekebelezésére törekvő Microsoft szoftveróriás máris bírálta a vállalkozást, mondván, hogy az ellentmond a versenyszabályoknak.

A kísérleti együttműködés keretében a Yahoo böngésző oldalaira felveszi a Google által elhelyezett hirdetéseket. A kísérlet két hétig tart, a Yahoo.com amerikai internetes oldalra korlátozódik és csak a Yahoo-n végzett keresések három százalékát érinti - közölte a vállalat.

A megállapodásra a Microsoft bekebelezési szándékával szembeni "alternatív stratégiák keresése" keretében került sor a The Wall Street Journal szerint. A lap úgy tudja, hogy a Yahoo Inc. három stratégiai megoldást dolgoz ki, amellyel a részvényeseit kívánja meggyőzni: ne fogadják el a Microsoft felvásárlási ajánlatát. Ezek egyike a Google-lal való reklámegyüttműködés.

A másik lehetséges megoldás a Time-Warner csoport tulajdonában lévő AOL-lal való fúzió. A lap internetes kiadása által idézett jól értesült forrás szerint azonban "bőven van még tennivaló, amíg a Yahoo és az AOL között alá lehet írni a fúziós megállapodást". A harmadik lehetséges megoldás a Yahoo részvényeinek tömeges visszavásárlása.

A Microsoft február 1-jén tett ajánlatot a Yahoo megvásárlására 42 milliárd dollár értékben. A Yahoo azonban elutasította a bekebelezésre tett javaslatot, arra hivatkozva, hogy az ajánlat nem tükrözi a cég értékét és fejlődési lehetőségét. A Yahoo Inc. üzemelteti a világ egyik leglátogatottabb internetes keresőrendszerét és tartalomszolgáltatóját, a Yahoo portált, azonban krónikusan le van maradva a piacvezető Google mögött.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!