3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A tűzoltókat tartja a legmegbízhatóbbnak, a politikusokat pedig a legmegbízhatatlanabbnak a magyar lakosság a Reader's Digest csütörtökön nyilvánosságra hozott felmérése szerint. A kutatás készítésekor a rendőrök még a középmezőnyben foglaltak helyet. Ami a márkákat illeti, idén is a Pick-felvágottak és a Szentkirályi Ásványvíz mellett tettük le voksunkat. Mfor.hu tudósítás.

Amikor még minden rendben volt... (Illusztráció)

Meglepő kérdést intézett olvasóihoz a Reader's Digest idei felmérésében, amelyben a legmegbízhatóbb márkákat kereste 35 kategóriában. A bónusz kérdés (amely tavaly még arra vonatkozott, hogy kiben bíznak a magyarok leginkább) idén azt firtatta, mely foglalkozás képviselői a legmegbízhatóbbak. A magyarok a tűzoltókra szavaztak, s az eredmény megegyezik a 15 országban kapott válaszok átlagával.

Az oroszok nem bíznak a rendőrökben

Azonban született néhány merőben eltérő eredmény is: Finnországban, Svájcban és Hollandiában kétszer annyi bizalom jutott a politikusoknak, mint Európa többi országában. A megkérdezetteknek átlagosan hatvan százaléka bízik a rendőrökben, ez a magyar eredményekkel is megegyezik - de figyelembe kell vennünk, hogy a felmérés adatainak felvétele pár hónappal korábban történt. Oroszországban viszont a válaszadóknak mindössze 21 százaléka fordul bizalommal a rendőrökhöz.

Az Európában 2001-ben indult felmérés legmegbízhatóbb márkáinak sorában alig történt változás a korábbi évekhez képest. Idén ismét a Nokia vitte el a pálmát minden országban a mobiltelefon kategóriában, míg a Nivea a bőrápolási termékek között bizonyult verhetetlennek. Érdekesség, hogy a Whirlpool dobogós helyét idén a Zanussi vette át a konyhai nagygépek között, ha köhögéscsillapítóra van szükségünk, akkor pedig szívesebben nyúlunk a Coldrex, mint a Neo Citran után. Idén új kategóriaként jelent meg a felmérésben a sportruházat, amelyben az Adidas kapta a legtöbb szavazatot.

A régi magyar márkák a legmegbízhatóbbak

A 15, kifejezetten a hazai márkákra fókuszáló szegmens brandjei között nem történt változás az előző évekhez képest. A magyarok idén is a Pick-felvágottak és húskészítmények, valamint a Szentkirályi Ásványvíz mellett tették le voksukat.

A banki szolgáltatásokról az OTP, a benzinkútról a Mol, az utazási irodáról pedig változatlanul az Ibusz jut eszükbe, ha megbízhatót keresnek.

Az idén 15 ország összesen 24 213 kérdőívét elemezték ki, s a korábbi 18 kategória is 35-re dagadt, tudtuk meg Patai Márta hirdetési igazgatótól. Ezek közül húsz a felmérésben résztvevő összes országra kiterjedt, 15 pedig országspecifikus volt. Hazánkban 1300 válaszadó kérdőívét elemezték ki.

A megkérdezettek a magazin 18 évnél idősebb előfizetői közül kerültek ki. Az olvasók a márkákat egytől-ötig terjedő skálán négy kritérium (minőség, ár, termékimázs, fogyasztói igények kielégítése) szerint osztályozhatták.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Mobilok közt verhetetlen a Nokia Véleményvezérek befolyásolják a vásárlásainkat Felmérette piaci helyzetét a Szentkirályi Idén is díjazzák a legszuperebb márkákat

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!