2p

A Magyar Telekom (MT) egyik integrált ügyfélszolgálati központját Szegeden nyitja meg - mondta Ferenci Richárd, a T-Com ügyfélszolgálati igazgatója. A további központok Budapesten, Sopronban és Nyíregyházán működnek majd.

A központnak helyet adó épület alapkőletétele előtt az igazgató kifejtette: az MT több mint egy éve döntött ügyfélszolgálati tevékenységének egységesítéséről, így a vezetékes, a mobil és az internet üzletággal kapcsolatban álló partnerek a jövőben egy központhoz fordulhatnak.

Az átszervezés a hatékonyság javítását is célozza, így a cég optimális méretű, négyszáz körüli alkalmazottat foglalkoztató call centreket hoz létre, amelyek részben üzembiztonsági okokból a főváros és Szeged mellett Sopronban, valamint Nyíregyházán működnek majd. A folyamat Budapesten már el is kezdődött, ott a MT egy csepeli ingatlanban vonta össze az eddig különböző helyeken működő ügyfélszolgálati központjait.

A szegedi helyszín kiválasztását alapos kutatómunka előzte meg. A döntés egyebek mellett azért esett a csongrádi megyeszékhelyre, mert a fővárosban már nagyon erős a munkaerő-piaci verseny a megfelelő alkalmazottakért - közölte az igazgató.

Szegeden már működik a cég egy kisebb, 60-70 fős call centere. Itt már az idei évben elindul az integrált ügyfélszolgálat, amely 2008 első negyedévében átköltözik az új, kétezer négyzetméteres bérelt központba.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!